Szkolenie dla Ciebie!! Zapisz się koniecznie!

Szkolenie dla Ciebie!! Zapisz się koniecznie!

19
0
PODZIEL SIĘ

WIOLA

SERYJNY MENEDŻER

AKADEMIA ROZWOJU KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH

TERMIN SZKOLENIA 11 lipca 2014

MIEJSCE SZKOLENIA Bielawa , ART- Inkubator

JAKIE SĄ CELE WARSZTATU?

• Rozwój kompetencji z zakresu zarządzania ludźmi

• Zdobycie umiejętności podnoszenia efektywności pracy swojej i swojego zespołu

poprzez motywowanie, delegowanie zadań oraz optymalną organizację czasu

pracy

• Poznanie sposobów na radzenie sobie w trudnych sytuacjach – sztuka

opanowywania emocji i komunikacji w zespole

CZAS TRWANIA SZKOLENIA

1 dzień – 8 jednostek dydaktycznych

HARMONOGRAM:

9.00- rozpoczęcie warsztatów

9.00-10.30- szkolenie

10.30- 10.40- przerwa kawowa

10.40- 12.10- szkolenie

12.10-12.20- przerwa kawowa

12.20-13.50- szkolenie

13.50-14.30- przerwa obiadowa

14.30-16.00- szkolenie

TRENER

Wioletta Kania – z wykształcenia psycholog /psycholog transportu. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim na wydziale nauk historycznych i pedagogicznych na kierunku psychologia oraz studia podyplomowe ze specjalizacją psychologa transportu na Uniwersytecie Opolskim. W ramach pracy magisterskiej prowadziła psychologiczno-socjologiczne badania konsumenckie dotyczące atrybucji przyczyn efektów działań marek w kontekście zaangażowania konsumenta/klienta.

WIOLA

Autorka kwestionariusza z zakresu badania negatywnych efektów działania marek. Psychologią marki zajmuje się z pasji i zainteresowania. Swoje doświadczenie zawodowe rozpoczęła już w trakcie studiów, realizując programy szkoleniowe jako trener oraz trener wspierający w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej, rozwiązywania konfliktów społecznych i biznesowych, asertywności, twórczego rozwiązywania sytuacji konfliktowych, sposobów radzenia sobie ze stresem, motywacji i współpracy. Równolegle zajmowała stanowisko asystenta dyrektora handlowego, gdzie zdobywała doświadczenie w zakresie umiejętności i kompetencji handlowych i standardów profesjonalnej obsługi klienta. Kontynuując rozwój osobisty w zakresie kompetencji trenerskich i asesorskich pracowała w branży szkoleniowej na stanowisku menadżera ds. projektów szkoleniowych, gdzie zarządzała biurem projektowym i wszystkimi projektami firmy w zakresie sprzedaży usług, obsługi klienta i organizacji szkoleń dla klientów biznesowych i indywidualnych.

Prowadziła szkolenia dla:

• Uniwersytetu Wrocławskiego,

• Uniwersytetu Ekonomicznego

• Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji,

• Passion Cards Sp. z o.o.,

• Flugger Sp. z o.o.,

• Annais Bridal,

• Mine Master,

• Fines,

• Nokia Siemens Networks,

• Wielkopolska Szkoła skutecznej Nauki,

• Zespół Szkół Zawodowych w Bielawie,

• Zespół Szkół w Chocianowie,

• Urzędu Gminy w Dzierżoniowie

• Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzierżoniowie

• BOG-MAR

• IF / Unison Engine

• Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie

• Powiatowego Urzędu Pracy w Kłodzku, Bystrzycy Kłodzkiej, Nysie, Kudowie Zdroju

Prowadziła rekrutacje na stanowiska niższego i wyższego szczebla. Brała udział w projektach na stanowiska kierownika regionalnego sprzedaży i dyrektora regionalnego sprzedaży dla firmy Neonet. W swojej karierze zawodowej miała okazję realizować projekty HR-owe oraz marketingowe. Obsługiwała projekty Mystery Shoper i Merchandisingu dla Kompanii Piwowarskiej i Demo Promotion. Posiada doświadczenie w diagnozie indywidualnej, biznesowej, badaniach rozwojowych. Obecnie zarządza Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM w Bielawie, którego jest założycielem. Poza zainteresowaniami zawodowymi czynnie realizuje się jako instruktorka tańca, prowadząc zajęcia dla dzieci oraz dorosłych.

WARTOŚĆ SZKOLENIA

Wartość szkolenia:

150 zł brutto/os.

Wartość szkolenia obejmuje:

– udział w 1-dniowym szkoleniu ( 8h)

– materiały szkoleniowe

– catering w trakcie szkolenia

– certyfikat ukończenia szkolenia

Zapisy do 7 lipca 2014 r. pod numerem telefonu 534295999

Koniecznie odwiedź też profil na Facebooku: https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsobistegoMilvum?fref=ts

Successful Business People Showing Thumbs Up.

BRAK KOMENTARZY